sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Joulukalenteri-pussit osa 1

Hyvää sunnuntaita!

Viikonloppu on mennyt vauhdilla. Eilen oli minulla vähän niinkuin pystypäivä.
 Migreeni on näemmä palannut vaivaksi oltuaan lähes
 10 vuotta pois elämästäni.

Tänään olen sitten yrittänyt kiriä eilistä kiinni. 
Viikonloput kun on ihanaa aikaa ottaa kaikki värkit esille ja heittäytyä taiteelliseksi.

Tässä ohje vaikka joulukalenteripusseihin jos haluat sellaisen itse tehdä.


Tarvikkeet:
Kartonkia (itse käytin ohuen ohutta pakkauspaperia vai mikskä sitä sanois), kaksipuoliteippiä tai liimaa, sakset, kynä, viivotin, nuuttauskynä, paperiveitsi ja matto/alusta siihen, keskikokoisia pyykkipoikia, narua ja muita värkkejä miten haluat pussit koristella.


1. Tässä yhden pussin mitta-tiedot leikattunakin jo. Itse mittasin ja piirsin isoon pakkauspaperiin niin monta (15 kpl) valmista palaa kun mahtui ja rupesin leikkaamaan vasta sitten.
Eli yhden pussipalan mitat on 13,5 cm x  13,5 cm.


2. Tee nuuttauskynällä tai vaikka sukkapuikolla nuuttaukset jokaiselle viivalle.


3. Leikkaa nurkat pois ja tee taitokset.



4. Laita kuvan mukaisesti teipit tai liimaa



5. Teippaa tai liimaa ensin sivut yhteen.


6. Sitten teippaat/liimaat pohjan. Itse käytän kaksipuoliteippiä jottei pussi kupruile.


7. Nyt on pussit valmiit. Valitettavasti ostin vain yhden ison kartongin joten pusseja on vain se 15. Maanantaina kaupasta haen uuden ( maksaa ainoastaan 20 centtiä/kpl)


8. Koristele mieleiseksi!



Joulukalenteri-pussit osa 2 



-Loikkeliini-

5 kommenttia:

  1. Sulla on täällä vaikka mitä hienoa! Aivan sormet syyhyää noita koristelemaan, pitäisköhän tehdä omat. =)

    VastaaPoista
  2. :D No pitää!! Mulla loppu värkit niin pakko jatkaa huomenna vasta. Tosin mä väritän nyt ja teen tietsikalla numerotkin valmiiksi.En ole löytäny mistään sopivaa mun makuun olevaa stanssia numeroista. Tiedätkö sä jotain joka mahdollisesti vois mulle kelvata? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen aika onneton noiden stanssien suhteen, kun mulla ei ole stanssauslaitetta. Numeroleimasimiakin on tietysti kivoja, esim. Finnstamperilla.

      Poista
  3. Mulla olis vaikka mitä lisää, mutta Dt-työt...ei saa julkaista vielä. Pysy siis huudeilla :)

    VastaaPoista

Ihanaa kun annat äänesi kuulua :)